مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-22اجتماعي

پلیس راهنمایی و رانندگی| خلافی را فوری پرداخت نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کمال هادیانفر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: 60 درصد از همکارانم به صورت الکترونیکی و 40 درصد از آن ها به صورت دستی متخلفان را جریمه و اعمال قانون می کنند و تا زمانی که دست افزارها کامل شوند، - پلیس راهنمایی و رانندگی خلافی را فوری پرداخت نکنید رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هموطنانی که قبض جریمه رانندگی دریافت می کنند، فوری به دنبال پرداخت آن نباشند و تا 5 روز صبر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار کمال هادیانفر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: 60 درصد از همکارانم به صورت الکترونیکی و 40 درصد از آن ها به صورت دستی متخلفان را جریمه و اعمال قانون می کنند و تا زمانی که دست افزارها کامل شوند، چاره ای نیست که تمام همکاران بتوانند به صورت سیستمی اعمال جریمه کنند.

او در ادامه بیان کرد: بخش زیادی از مشکلات تا پایان سال جاری حل خواهند شد و تلاش داریم که در اوایل سال آینده 100 درصد همکارانم مجهز به دست افزار سپهر شوند تا این مشکل برطرف شود.

سردار هادیانفر گفت: آن دسته از هموطنانی که قبض جریمه دریافت می کنند به دنبال این نباشند که فورا جریمه خود را پرداخت کنند، لذا باید تا 5 روز صبر کنند و وقتی اولین پیامک را که دریافت کردند با شناسه ای که برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهنمایی و رانندگی| خلافی را فوری پرداخت نکنید

پلیس راهنمایی و رانندگی| خلافی را فوری پرداخت نکنید